[Callers] Odpověď: Re: Chciplost a neco k Plusu

michal.benes na skoda.cz michal.benes na skoda.cz
Pátek Listopad 12 12:46:14 CET 2004

Tak ja si jeste kverulantsky dloubnu, muzu?
Nejak se mi totiz nezda vysvetlovat nekomu figuru pomoci povelu z vyssiho
levelu :-)  Beau a belle je preci v A2 :-)

Kazdopadne potrebuji-li si na basicu srovnat sal do normalnich paru, aniz
bych zacal zurive gestikulovat, ci pres mikrofon napovidat pouze jedne
ctverylce (coz se mi uz take nevyplatilo :-) ), poziju rozlozene 1/2 breed
thru: Everybody Right pull by -  normal couples courtesy turn, the others
Turn back.
To ovsem je podmineno znalosti, co caller mysli pojmem "normalni par"
(normalni nejsme nikdo, nebot normalni tanecnik SD v podstate neexistuje,
ze :-) )
No, a s tim hermafroditem to nekdy zkusim, dik za tip :-)

> Je zajimave, z pokud lidem nevstipim,
> ze nelze provest boys chain ...
No, ja nerikam, ze to nelze provest, ja je upozornim, ze je to neobvykle.
Pokud tuto neobvyklost mam jako podklad pro vtip, tak Ti, kteri to berou
jako zcela normalni, prichazeji o pointu. Dle meho soudu, samozrejme :-)

Preji pekny den
Michal "Benitto" Benes