RE: [Callers] Odpověď: Re: Chciplost a neco k Plusu

Malý Miloslav 12414 MalyM na e.dpp.cz
Pátek Listopad 12 13:18:50 CET 2004

> Tak ja si jeste kverulantsky dloubnu, muzu?
> Nejak se mi totiz nezda vysvetlovat nekomu figuru pomoci
> povelu z vyssiho
> levelu :-)  Beau a belle je preci v A2 :-)

To byla odpoved pro Tebe a Ty to znas.

Navic neni zapotrebi nejak zpochybnovat
existenci normalniho paru. Pro uceni
principu figury se ale obejdes bez toho,
ze by si se na normalni par musel vazat.

> [...]
> ctverylce (coz se mi uz take nevyplatilo :-) ), poziju
> rozlozene 1/2 breed
> thru: Everybody Right pull by -  normal couples courtesy
> turn, the others
> Turn back.
> To ovsem je podmineno znalosti, co caller mysli pojmem "normalni par"
> (normalni nejsme nikdo, nebot normalni tanecnik SD v podstate
> neexistuje,
> ze :-) )
> No, a s tim hermafroditem to nekdy zkusim, dik za tip :-)

> No, ja nerikam, ze to nelze provest, ja je upozornim, ze je

Neobvykle je to, co se nepouziva. Pro me je treba neobvykle
psat pravou rukou - jsem totiz levak. Netvrdim ale, ze pravou
rukou psat nelze.

To same plati pro tanec.

> Pokud tuto neobvyklost mam jako podklad pro vtip, tak Ti,
> kteri to berou
> jako zcela normalni, prichazeji o pointu. Dle meho soudu,
> samozrejme :-)

Nemyslim si, ze by prichazeli o moc. A jako podklad pro vtip
bych hledal opravdu neco jineho nez tohle. To si moc ulehcujes.