[Callers] Chciplost a neco k Plusu (Was: ... nejsou roztomili?)

David Tesar davidt na ucw.cz
Pátek Listopad 12 16:48:24 CET 2004

> oficialne upravil definice tri figur v programu Plus (Acey Deucey,
> Coordinate a Peel Off) - informoval jsem o tom v konferenci
> square na square.cz (zajemci najdou mail v prislusnem archivu nebo jim jej na
> vyzadani rad zaslu). A me by zajimalo, jestli na zaklade teto zmeny
> zacnete figury pouzivat jinak nez dosud (a pokud ano, tak jak, samozrejme

Jde o to, co se vlastne zmenilo, ale i o to, o cem se mluvilo na callerske
skole: co je, a co jeste neni extended application.

Acey Deucy dostalo naprosto skvelou definici vychozi formace. Rekl bych
takovou ceckovou :-) Proste je receno, ze vychozi formace je kazda vhodna,
ktera splnuje neco. Tady se urcite zamyslim na moznymi vychozimi formacemi
(treba column), zkusim to na lidi a uvidim.

U Coordinate je problem. Kdyby nebylo toho nestastneho Vychozi formace:
Column, tak by to byla parada. Teda, ja osobne jsem se tim nikdy
nenechaval prilis svazovat. Postesk je spise pod dojmem konverzace na tema
Boys Chain a Courtesy Turn. Cili, budu-li striktne trvat na vychozi
formaci Column, prilis se toho nezmenilo. V opacnem pripade se otevira
prostor pro pekne hratky.

David