Odpovlo: RE: [Callers] Odpovlo: Re: Chciplost a neco k Plusu

Malý Miloslav 12414 MalyM na e.dpp.cz
Pondělí Listopad 15 06:53:46 CET 2004

> Ale pokud vyrazim ja jako caller do Ameriky, a budu si chtit
> zacallerovat
> nekde u nich na klubu, tak proste nemuzu pouzit courtesy turn na MS z
> jinych nez normalnich paru, protoze 1) odporuje to definici
> (at si o ni
> myslime co chceme)

Zadne neodporuje, protoze zadna neexistuje.
Odporuje popisu, ktwery si mnohdy odporuje sam.

, a 2) nezatanci mi to, protoze to neznaji
> a podle nich
> to nejde.

Predpokladam, ze do Ameriky callerovat
nejezdis 3 x tydne, takze tuto namitku bych
smetl ze stolu. V Evrope se s tim chytnes
mnohem lepe. Nevidim nejmensi duvod, proc
u nas tanecniky nenaucit tancovat  lepe.
Neni zapotrebi se prizpusobovat americkym
klubovym zaopatrovacim ustavum pro invalidy.

A 3) pouzit to muzu, pokud to pouziju jako vtipek
> ci vychytavku
> na tanecniky.

Pouzit to muzes kdykoliv. Kdyz neslevis Ty,
tanecnici se prizpusobi.

> Nebo mas tady na to jiny nazor?
> Cimz nespochybnuju ani sve predchozi tvrzeni, ani Tve :-)

Ano, mam jiny nazor - nedelejme z tanecniku dementy,
nebo ti inteligentni budou odchazet v jeste
vetsi mire nez dosud a dementy si programove
vyselektujeme a nakonec jim budeme i prebalovat
plenky.

> Nerikam, ze prichazeji o moc (ze bych nebyl tak vtipny? :-)
> ). Jen o pointu
> toho, co jsem si myslel, ze bude vtipek.
>
> A proc ulehcuju? Mozna to bylo nadnesene a placnul jsem to
> jen tak, aniz
> jsem si to domyslel do konce, kazdopadne kdyz se zamyslim,
> tak ze me klidne
> vypadne nejaka kverulantska vzpominka, kdy bych si na neco takoveho
> podobneho vzpomel. Mam na mysli kdy znalost vyssiho levelu me
> neprivede
> tolik do extaze, jak by mohla, kdybych to neznal.
> Ovsem plati to take naopak :-)

Vtipna kombinace, kterou tanecniky dotahnes domu
je mnohem ucinnejsi nez nejaky podobny vtipek,
nad kterym zkusenejsi tanecnici krouti hlavou
a mysli si: ma nas za idioty.

Mila