Odpověď: RE: [Callers] Odpověď: Re: Chciplosta neco k Plusu

michal.benes na skoda.cz michal.benes na skoda.cz
Pátek Listopad 12 14:22:53 CET 2004

Ahojky,

> Navic neni zapotrebi nejak zpochybnovat
> existenci normalniho paru. Pro uceni
> principu figury se ale obejdes bez toho,
> ze by si se na normalni par musel vazat.

Dyk povidam, ze si dloubnu :-)

> Neobvykle je to, co se nepouziva. Pro me je treba neobvykle
> psat pravou rukou - jsem totiz levak. Netvrdim ale, ze pravou
> rukou psat nelze.

Mas samozrejme zcela pravdu. Z hlediska tanecniku u nas je to v pohode.
Ale pokud vyrazim ja jako caller do Ameriky, a budu si chtit zacallerovat
nekde u nich na klubu, tak proste nemuzu pouzit courtesy turn na MS z
jinych nez normalnich paru, protoze 1) odporuje to definici (at si o ni
myslime co chceme), a 2) nezatanci mi to, protoze to neznaji a podle nich
to nejde. A 3) pouzit to muzu, pokud to pouziju jako vtipek ci vychytavku
na tanecniky.
Nebo mas tady na to jiny nazor?
Cimz nespochybnuju ani sve predchozi tvrzeni, ani Tve :-)

> Nemyslim si, ze by prichazeli o moc. A jako podklad pro vtip
> bych hledal opravdu neco jineho nez tohle. To si moc ulehcujes.

Nerikam, ze prichazeji o moc (ze bych nebyl tak vtipny? :-) ). Jen o pointu
toho, co jsem si myslel, ze bude vtipek.

A proc ulehcuju? Mozna to bylo nadnesene a placnul jsem to jen tak, aniz
jsem si to domyslel do konce, kazdopadne kdyz se zamyslim, tak ze me klidne
vypadne nejaka kverulantska vzpominka, kdy bych si na neco takoveho
podobneho vzpomel. Mam na mysli kdy znalost vyssiho levelu me neprivede
tolik do extaze, jak by mohla, kdybych to neznal.
Ovsem plati to take naopak :-)

Preji pekny den.
Benitto