[Callers] Acey Deucy

Tomas Machalik doug na square.cz
Pondělí Listopad 15 13:27:31 CET 2004

> No prave jako Concentric. Zrovna v tomto pripade si myslim, ze by to
> slo. Kdo jsou ends, je jasne, a ani si nikdo prekazet nebude. Nevim, jak
> se na to lidi budou tvarit, ale za zkousku to stoji.
>
> David

Ahoj, Davide,

osobne bych figuru Acey Deucey takhle nepouzil. Jakkoli specifikace "not
become Centers" pripousti dvoji vyklad (neskonci jako Centers; nebudou
Centers behem provadeni figury), je pro figuru Circulate celkem jasne
definovan zpusob provedeni pomoci cirkulacnich drah (dokonce pomoci
obrazku) a tanecnici by se proste srazili.

Dokazu si predstavit, ze by to slo teoreticky pouzit, pokud by caller
vyslovne rekl, ze Ends maji pracovat KOLEM Centers (coz je ale pravda
pokazde, takze by to tanecniky spise zmatlo), nicmene samotny princip
definici evidentne neodpovida (pokud na cirkulacni draze prede mnou nekdo
je, mel bych prece skoncit na jeho pozici, ne?), nemluve o tom, ze bych si
nebyl jisty, kam maji Ends po provedeni sve casti figury vlastne byt
otoceni. A chtit tohle po tanecnicich bez jakehokoli vysvetleni (z Tveho
mailu neni jasne, jak presne a jakym tanecnikum to chces zkusit
callerovat) mi uz prijde vyslovene jako ulet.

Mej se,
					Tomas "Doug" Machalik