[Callers] Acey Deucy

David Tesar davidt na ucw.cz
Pondělí Listopad 15 13:55:05 CET 2004

> Vis Davide... mohl bys mi prosim objasnit jak ty chapes pojem "extedned aplication"?

Soucasti definice jsou vychozi formace, popis pohybu a koncova formace.

Extended aplication chapu tak, ze chci po lidech bud pouziti jine vychozi formace, nez je uvedena v definici, za predpokladu, ze figuru lze podle definice stale provest.

Kdyz zapomenu na to Acey Deucy z columnu, tak jako priklad muze poslouzit moje oblibene:

Vychozi formace: vlna sesti lidi, nad very centers jsou zbyli dva jako points diamatu.

Povel: (inner) diamond chain thru

David

P.S. Ja bych hrozne nerad, aby se to tady rozhorelo do debaty ja nepritel vs. zbytek sveta. Hodit do placu napad, nad kterym muzeme diskutovat. V zadnem pripade si za nim ale  dogmaticky nestojim.