[Callers] Acey Deucy

Tomas Machalik doug na square.cz
Pondělí Listopad 15 15:06:23 CET 2004

> P.S. Ja bych hrozne nerad, aby se to tady rozhorelo do debaty ja
> nepritel vs. zbytek sveta. Hodit do placu napad, nad kterym muzeme
> diskutovat. V zadnem pripade si za nim ale dogmaticky nestojim.
>
> David

Ja to beru od zacatku jako debatu o konkretnim zpusobu pouziti konkretni
figury - a treba to, co navrhoval Benitto, povazuji za korektni a
pravdepodobne i pruchozi, protoze napovedu "Spread Apart" u nas obcas
nekdo pouziva, takze ji tanecnici vcelku bez problemu pochopi.

Kombinace, o ktere psal Mila, mi rovnez prijde vcelku rozumna diky tomu,
ze Ends na zacatku vidi cirkulacni okruh, po kterem pujdou, i kdyz bych
tady osobne figuru rozfazoval a nechal provest prislusnou cast figury
nejdriv Ends a pak Centers nebo naopak, abych zabranil kolizim. Tohle
casove rozlozeni by samozrejme slo pouzit i u Davidovy kombinace, ale bylo
by to asi hodne komplikovane (kousek pro Centers, cela cast pro Ends,
zbytek pro Centers).

					Tomas "Doug" Machalik