[Callers] Acey Deucy

Malý Miloslav 12414 MalyM na e.dpp.cz
Úterý Listopad 16 07:06:06 CET 2004

> Ja to beru od zacatku jako debatu o konkretnim zpusobu
> pouziti konkretni
> figury - a treba to, co navrhoval Benitto, povazuji za korektni a
> pravdepodobne i pruchozi, protoze napovedu "Spread Apart" u nas obcas
> nekdo pouziva, takze ji tanecnici vcelku bez problemu pochopi.
>
> Kombinace, o ktere psal Mila, mi rovnez prijde vcelku rozumna
> diky tomu,
> ze Ends na zacatku vidi cirkulacni okruh, po kterem pujdou, i
> kdyz bych
> tady osobne figuru rozfazoval a nechal provest prislusnou cast figury
> [...]

To, co navrhoval Benito je Butterfly pozice. Nevim, zda
je to korektni na nizsich programech, protoze zde pro tyto
pozice neexistuji zadna pravidla. Vím ale jiste, ze je to
problematicka pozice, protoze zalezi na tom, z jake strany
se na to caller diva. Pokud ma caller k sobe tanecniky bokem,
vnima formaci jako column, pokud je ma celem nebo zady k sobe,
vnima je jako rady. Opticky to velmi klame. Stejna situace
je u O pozice. Protoze na programech do C1 nejsou pro tyto dve
formace zadna pravidla, kazde reseni muze byt prohlaseno za
dobre i spatne. Od C1 ale plati, ze tyto formace pracuji jako
column.

Nicmene, neni naprosto zadny duvod se temto pozicim vyhybat,
caller ale musi predem vysvetlit, co bude po tanecnicich
pozadovat a nemuze to vydavat za jedinou a svatou pravdu,
protoze do C1 zadna takova neexistuje.

Miloslav Maly