[Callers] Acey Deucy

Malý Miloslav 12414 MalyM na e.dpp.cz
Úterý Listopad 16 07:13:36 CET 2004

> Kombinace, o ktere psal Mila, mi rovnez prijde vcelku rozumna
> diky tomu,
> ze Ends na zacatku vidi cirkulacni okruh, po kterem pujdou, i
> kdyz bych
> tady osobne figuru rozfazoval a nechal provest prislusnou cast figury
> nejdriv Ends a pak Centers nebo naopak, abych zabranil kolizim. Tohle
> casove rozlozeni by samozrejme slo pouzit i u Davidovy
> kombinace, ale bylo
> by to asi hodne komplikovane (kousek pro Centers, cela cast pro Ends,
> zbytek pro Centers).
>
> 					Tomas "Doug" Machalik

Dluzno dodat, ze se jedna jen o intuitivni reseni, protoze
koncovi tanecnici i nadale stoji v fantom columnu, takze vlastne
delaji Concentric circulate. Akorat lepe vidi, co se po nich chce.
Kdyby meli opravdu delat jen Circulate, jak se po nich chce,
pravdepodobne by udelali Phantom column circulate.

Miloslav Maly