[Callers] Acey Deucy

David Tesar davidt na ucw.cz
Úterý Listopad 16 12:13:07 CET 2004

> Jako logictejsi se mi jevi, aby prostredni vlna ctyr ve svych minivlnach delala trade,
> zatimco koncove minivlny by delali ve svych trasach circulate.

To ne, protoze v tidle wave jsou centers (prostredni v kazde vlne) a centers 4 (ti ctyri uprostred formace). A protoze v Acey Deucy je centers circulate, tak bych to videl tak, jak jsem to napsal.

Pro Pavouka: souhlas, ale nerikej mi, ze alespon na klubu si neco ze svych napadu nevyzkousis a podle uspechu to pak bud pouzivas nebo ne. Proste jsou veci, ktere je na lidech potreba vyzkouset, abych zjistitl, do jake miry je to pouzitelne.

David