[Callers] Acey Deucy

Milan Vancura milan na ucw.cz
Úterý Listopad 16 12:17:11 CET 2004

> Spis se lisime(?) v tom, ze me je to putynka a
> kdyz to caller pouzije, tak to s chuti zatancuji,

To se spis tedy lisime v tom, ze ty se bavis o tom, co jses
schopen zatancovat, kdyz to na tebe nekdo vybafne. Kdezto
pokud jsem dobre pochopil ostatni, tak ti se snazi vymyslet,
co oni jakozto calleri mohou a chteji pouzit.

A to je velky rozdil, protoze ja zatancuji skoro cokoliv -
nesnazim se vychovavat callery na place tim, ze celou
ctverylku necham rozpadnout na truc nespravne pouzite figure
- ale to neznamena, ze se mi z toho nejezi chlupy na zadech.

Milan