[Callers] Acey Deucy

Malý Miloslav 12414 MalyM na e.dpp.cz
Úterý Listopad 16 12:15:08 CET 2004

> Acey Deucy z Tidal Wave - Vzpominam si, ze kdysi velmi davno,
> kdyz jsem
> prvnich par lidi v tehle republice ucil A1 nasprtany z
> papiru, tak jsem je
> to ucil i takhle. Takze dokazu pochopit ze to nekoho napadne.
> Ale od tech
> dob jsem nazor zmenil a povazuji to za povel znacne diskutabilni a
> nestastny - neni tam prilis jasne kdo s kym ma delat Trade a
> neni tam prilis
> jasne zda vubec lze provadet Circulate.
>
> Martin "Pavouk" Podlaha
> pavouk na square.cz

Load the boat se z tidal wave pouziva casto.
Nikdo nediskutuje o tom, kdo dela Pass thru,
face out, partner trade a roll, nikdo se ani
nepta co dela ten zbytek. Nikdo se nepta, kdo
jsou koncovi, nikdo se nepta, kdo jsou stredovi.
Totez u nekterych pozic pri Tally ho. Vsem je to
jasne.

Proc by to tedy melo byt nejasne u Acey Deucey
a u ostatnich figur ano?
A nebo opacne - proc by to melo byt jasne u jmenovanych
figur, kdyz je to nejasne u Acey deucey?

Mila