[Callers] Acey Deucy

Martin Podlaha pavouk na square.cz
Úterý Listopad 16 12:19:52 CET 2004

> Pro Pavouka: souhlas, ale nerikej mi, ze alespon na klubu si neco ze svych
napadu nevyzkousis a podle uspechu to pak bud pouzivas nebo ne. Proste jsou
veci, ktere je na lidech potreba vyzkouset, abych zjistitl, do jake miry je
to pouzitelne.

Samozrejme, ze pokud na klubu zjistim ze to tanecnici spatzne chapu, hledam
cestu jak to jinak napovedet. Ale ani tam nezkousim "co to udela". Vim co to
ma udelat, vim pro to ma udelat a jsem pripraven to vysvetlit. Kdybych
nebyl... mam tam par tanecniku, kteri by mne v takovem pripade asi sezrali
za ziva. :-)  (Doug vi o kterych mluvim)

Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk na square.cz