[Callers] Acey Deucy

Malý Miloslav 12414 MalyM na e.dpp.cz
Úterý Listopad 16 12:36:10 CET 2004

Prvni problem bych videl prave v tom rozeznani
prostrednich a koncovych. Mam pocit, ze zrovna
David to vnima jinak. Pokud se jedna o pohyb,
lze rici, ze v jistem smyslu Circulate muze splyvat
s figurou Rotate, o cemz se u mnohych calleru lze
presvedcit.

Kdo to vnima takto, bude prosazovat variantu:
4 prostredni tanecnici ve vlne se rozdeli
do minivln a a v nich udelaji trade, zatimco
koncovy spolu udelaji circulate (trade, rotate)
ve svych trasach. To znamena ze po dokonceni
pohybu skonci na protejsi strane vlny ve stejne
vzdalenosti od stredu otaceni jako pri vychozi pozici.

Mila