[Callers] Acey Deucy

Tomas Machalik doug na square.cz
Úterý Listopad 16 12:44:51 CET 2004

> Prvni problem bych videl prave v tom rozeznani prostrednich a koncovych.
> Mam pocit, ze zrovna David to vnima jinak. Pokud se jedna o pohyb, lze
> rici, ze v jistem smyslu Circulate muze splyvat s figurou Rotate, o cemz
> se u mnohych calleru lze presvedcit.

Presne tak - u Tidal Wave zkratka neni jednoznacne, kdo maji byt Ends a
kdo Centers, pokud to caller vyslovne nerekne (a to jsem se jeste
nezminoval o zrejme "nejlogictejsim" vykladu, zejmena na nizsich urovnich:
Ends jsou dva Very Ends, zbylych sest jsou Centers).

> Kdo to vnima takto, bude prosazovat variantu: 4 prostredni tanecnici ve
> vlne se rozdeli do minivln a a v nich udelaji trade, zatimco koncovy
> spolu udelaji circulate (trade, rotate) ve svych trasach. To znamena ze
> po dokonceni pohybu skonci na protejsi strane vlny ve stejne vzdalenosti
> od stredu otaceni jako pri vychozi pozici.
>
> Mila

To povazuji za velmi individualni extrapolaci provedeni figury Circulate,
kde se mluvi vyslovene o postoupeni na dalsi pozici na cirkulacni draze
(bez ohledu na vzdalenost od stredu). Tim nechci rict, ze kazdy, kdo si
mysli neco jineho, je trubka, ale ze pokud bych mel tohle zatancovat,
opravdu bych nevedel, co mam udelat.

Jeste jedna otazecka k "predchozimu kolu": pokud povazujete Acey Deucey z
Tidal Wave za akceptovatelne pouziti, plati to i pro figuru All 8
Circulate z teze formace? Vychozi podminky jsou totiz stejne (ale zmateni
tanecniku by podle me bylo jeste vetsi)...

					Tomas "Doug" Machalik