[Callers] Acey Deucy

Malý Miloslav 12414 MalyM na e.dpp.cz
Úterý Listopad 16 12:44:58 CET 2004

Po prvnim 0,5 circulate se v nekterych
pozicich dostavas do tidal wave a je jasne receno,
ze prostredni delaji Hinge + 0,5 circulate,
zatimco koncovi (poznamka - zde jsou jednoznacne
mysleni dva a dva stojici spolu vedle sebena konci)
spolu provedou trade.

Takze urceni prostrednich a koncovych by dle techto
prikladu nemelo delat problem. Pokud jsem ale spravne
pochopil Davida, tak to vnima jinak. Takze diskuze,
ve ktere si neujasnime, co je mysleno stredovymi a
koncovymi tanecniky nema smysl - bez toho uz pak muzeme
diskutovat kazdy o necem jinem.

Za stredove lze povatovat tanecniky oznacene pismenem o.
A jsou dve moznosti.

1) xxooooxx
2) xooxxoox

Obe verze mohou byt spravne. Mam pocit, ze David
pouzil verzi 2, ja bych se priklonil k verzi 1.
U ostatnich si nejsem jist, k cemu se priklani.
V teto chvili ale ta diskuze dostava dost vratky
zaklad, kdyz nevime jak to kdo bere.

Mila