[Callers] Acey Deucy

Martin Podlaha pavouk na square.cz
Úterý Listopad 16 13:01:42 CET 2004

> Myslim, ze dokud si seriozne neujasnime vnimani
> toho, koho pri Acey deucey budeme povazovat za
> prostredni, nelze tu diskuzi brat vazne. Proto
> jsem k teto pozici vytahl priklady dvou figur,
> kde to je rozlisovano. Vice v mailu, ktery jsem
> odeslal, ale jeste sem nedorazil.

Ale to je prave ten problem. Ani my, vsichni calleri a snad se nikdo nebude
hadat ze svymi schopnostmi nadprumerni tanecnici se neshodujeme v tom, kdo
by mel fungovat jako centers a kdo jako ends. Tezko tedy muzeme od tanecniku
ocekavat, ze oni to vedet budou. A ze to budou vedet vsichni stejne!
Jak rekl Milan, ja tu diskuzi nechapu z pohledu "co bych zatancoval", ale z
pohledu "co lze callerovat". A jelikoz povel Acey Deucy je pri nejlepsim
dost nejednoznacnym, je pro mne jako pro callera naprosto nepouzitelnym.

Jako tanecnik bych asi postupoval podle logiky very ends fungovali spolu,
ends spolu, centers spolu, very centers spolu.... Mozna si jeste Milo
vzpomenes, ze jsem to tak tenkrat ucil (jeste kdyz jsem to videl jako
"jasnou vec" :-)

A pak je tu samozrejme ta spornost, zda dva tanecnici spolu mohu delat
circulate ci ne. Ja bych toto byl ochoten za urcitych podminek prijmout, ale
pochopim, ze mnozi ne.

Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk na square.cz