[Callers] Acey Deucy

Malý Miloslav 12414 MalyM na e.dpp.cz
Úterý Listopad 16 13:00:02 CET 2004

Obavam se, ze tanecnici se shodnou snaze nez smecka stekajicich
calleru. Me osobne pripada, ze zde uz se do toho vkladaji
emoce.

Snazil jsem se napsat jak to vnimam ja a proc to tak vnimam
a upozornil jsem, ze si musime prave tohle ujasnit, jak to
vnimat a proc to vnimat.

Odpovedi na to se mi nezamlouvaji. Jiste, i ja vim, ze se dikutuje
Acey deucey a ne Tally ho nebo Load the boad. Ale kdyz je mozne se
podivat po figurach, ve kterych se muzeme dostat do stejne nebo
podobne situace, proc se nepodivat jak se to tam resi.

Zda se ale, ze proti tomu jsou vyhrady.

Takze tedy dotaz zni - koho lze pro Acey deucey
z Tidal wave brat jako prostredniho a koho jako vnejsiho
a proc. Jsou dve moznosti.

Mila