[Callers] Acey Deucy

Martin Podlaha pavouk na square.cz
Úterý Listopad 16 13:29:34 CET 2004

> Ne, Milo. Tak dotaz nezni. Na terminech Centers a Ends v Tidle formaci je
> siroka shoda po celem svete (napric levely) a cely problem je pouze v tom,
ze
> novodobejsi popis formaci nez ze sedmdesatych let neni na strankach
Callerlabu,
> ale v ucebnicich novejsiho vydani (napr. Ceder Chest (ano, Pavouku,
ceckovych a
> ackovych - ale to u formaci snad nevadi, ne? Tam jde o to datum vydani
:-))

Ne Milane, mas pravdu. U formaci to opravdu nevadi. Klidne se pustme i do
divocejsich, pojmenovat je umime. Jen na nas berte ohled se znalosti dafinic
Ceckovych figur a pravidel k temto levelum navazanych. ;-)

> "Jak LEGALNE cirkulovat z tidle wave" samozrejme dotaz take nezni, protoze
tam
> je to jasne uplne stejne jako s temi Centers - proste to nelze. A zajimave
> (mozna) muzou byt jen ty predstavy :-)))

Dobra, rekl jsem, ze bych to byl ochoten pripusit a prijmout, musim to tedy
umet vysvetlit. Takze:
1) Pripoustite si moznost, ze DVA tanecnic SPOLU mohou provest figuru
Circulate? Na Basicu (tedy bez fantomu)?
Pokud ne, tak pro vas moje vysvetleni bude neprijatelne jako celek. Pokud
ano, muzeme postoupit dal.
2) Cicrculate je obecne definovan tak, ze tanecnici jez jej maji provadet
jdou dopredu po circulacni draze, jez je vytycena jako okruh mezi body ktere
jsou v mistech na nichz stoji na pocatku figury circulujici tanecnici.
-To samozrejme neni citace definice, ale ten pricip v ni obsazeny. Pokud si
dokazete takovou cirkulacni drahu vytycit jen na dvou znamych bodech tak je
pak provedeni circulate celkem jednoznacne - a v tomto pripade na pohled
shodne s Trade.

Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk na square.cz