[Callers] Acey Deucy

Milan Vancura milan na ucw.cz
Úterý Listopad 16 14:09:45 CET 2004

> novodobejsi popis formaci nez ze sedmdesatych let neni na strankach Callerlabu,

Omlouvam se, prehledl jsem, ze nektere zmeny nebyly pridany do hlavniho textu
definic ale do "Addendum". Sice jsem mel pravdu, ze tam neni vycet formaci pro
MS, ale je tam odstavecek "Centers/Ends":

http://www.callerlab.org/documents%5CProgramDocs/msdef.pdf

strana 18: "1. Dancer Naming" - bod 1e pokracuje na strane 19 prave tidal
formacemi.

Jedna se o provizorni text nez budou vydany nove definice, ale jak uz jsem psal
drive, v tech je v tomto pripade definice stejna. Pouze nejsem opravnen
zverejnit adresu dokumentu s novymi definicemi (i kdyz by se asi zas tak moc
nestalo, napiste si Clarkovi Bakerovi, pokud tu adresu nemate. Ja to akorat
nechci delat bez jeho souhlasu.)

Milan