[Callers] Acey Deucy

Malý Miloslav 12414 MalyM na e.dpp.cz
Úterý Listopad 16 13:55:50 CET 2004

> callery ve svete
> pripravit muzes.
> nevericiho psa.
>
> To je otazka - na vsechny callery ve svete mi tanecnici asi
> nikdy tancovat
> nebudou. Muzu se ale snazit pusobit na ty, ktere mam v
> dosahu, a pripadne
> i sledovat co nejvic ze zbytku sveta a vybrat z toho ty
> zasadni veci, o
> kterych lidem reknu.

To povazuji za spravne, ale z Tveho dotazu jsem nemel
pocit, ze si mel na mysli toto.

> lepsi zatancovat
> kterou mohou

> Pokud je to jednoznacne odvoditelne, dokaze to caller jiste
> napovedet tak,
> aby to tanecnici pochopili (a v tom pripade je to nemusim
> ucit vsechno;
> staci, kdyz je naucim, ze nemaji vypinat mozek a ze ho maji
> pouzivat, kdyz
> neco neni uplne standardni).

No vzdyt jo, ale to je nenaucis jinak, nez ze jim ukazes i
ty nejednoznacne ci nekorektni pouziti.

> Taky mam jedno podobenstvi, dokonce z realneho sveta SD: mam
> kvuli tomu,
> ze se na akcich vyskytuje jeden caller, ktery na MS pouziva
> figuru Spin
> Chain Thru, sve tanecniky tuhle figuru radeji naucit? Nebo
> mam radeji jit
> za nim a upozornit ho (ne ze by to pomahalo :-=()?
>
> 				Tomas "Doug" Machalik

Ja bych byl pro to, naucit je vsechny tri figury ktere
byly varazeny. To jim takovou prci neda a nijak jim to
neublizi. Ono to muze ulitnout vice callerum.

Mila