[Callers] Acey Deucy

Malý Miloslav 12414 MalyM na e.dpp.cz
Úterý Listopad 16 14:07:56 CET 2004

> [...]
> centers zoom) a pak
> je budu hlavne ucit, aby se nepotentockovali, kdyz uslysi
> neco jinak, kdyz
> caller na podiu pouzil neco nespravne, kdyz momentalne nevim,
> co myslel (at uz
> je to spravne ci nikoliv) a tak podobne.
>
> Ale hlavne - to uz je uplne jiny problem! Je rozdil na neco tanecniky
> pripravovat a neco jineho je taky to hlasat. V Milove
> podobenstvi: Milo, budes
> na vedlejsi silnici pokazde vjizdet do krizovatky, aby si ti na hlavni
> uvedomili, ze i kdyz maji prednost, muze jim tam nekdo vletet?

Kdepak, ja bych si uvedomil ze je to moje auto a ze prohresky proti
pravidlum jsou naprosto bezne a tedy se jim musim prizpusobit.
V SD jako na silnici. Takze v SD nedelam karamboly tim, ze striktne
trvam na pravidlech a odmitam se prizpusobit, na silnici taky zabrzdim
a netrvam na tom, ze pravidla jsou jina.

> A tak se vratime k puvodnimu problemu, jehoz nadhoditel
> (David) uz mezitim
> zmizel :-) Mame callovat Acey Deucey z tidal Wave? Ne tedy jestli mame
> tanecniky pripravovat na to, ze to hypoteticky nekdo nekdy nekde muze
> zacallovat. Otazka je: MAME TO CALLOVAT MY?

V zadnem pripade na akcich, vetsina nasich tanecniku ma problemy se zakladama.
V klubech kde na to maji docela klidne.

Mila