[Callers] Acey Deucy

Martin Podlaha pavouk na square.cz
Úterý Listopad 16 14:09:09 CET 2004

> A tak se vratime k puvodnimu problemu, jehoz nadhoditel (David) uz mezitim
> zmizel :-) Mame callovat Acey Deucey z tidal Wave? Ne tedy jestli mame
> tanecniky pripravovat na to, ze to hypoteticky nekdo nekdy nekde muze
> zacallovat. Otazka je: MAME TO CALLOVAT MY?
>
> Moji odpoved uz znate :-)

Myslim ze jsem to tu uz na zacatku za sebe rekl. Ale jelikoz jsem pak
pripustil ze jsem to i pouzival, vysvetlil jak jsem to pouzival a proc...
tak to radeji reknu jeste jednou: NE, nemame to pouzivat, nebot to je povel
v nejlepsim pripade znacne problematicky a nejednoznacny, v horsim pripade
zcela nelegalni. Ale uz ta naprosta nejednoznacnost je dostatecnym duvodem k
tomu to povazovat za nepouzitelne.

Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk na square.cz