[Callers] Acey Deucy

Milan Vancura milan na ucw.cz
Úterý Listopad 16 13:59:51 CET 2004

> To je otazka - na vsechny callery ve svete mi tanecnici asi nikdy tancovat
> nebudou. Muzu se ale snazit pusobit na ty, ktere mam v dosahu, a pripadne
> i sledovat co nejvic ze zbytku sveta a vybrat z toho ty zasadni veci, o
> kterych lidem reknu.

Naprosty souhlas, Dougu. Nebudu ucit lidi tisice nesmyslnych pouziti, protoze
jsem kazde z nich jednou videl u jakehosi callera. Misto toho je naucim tech
par prohrasku proti definicim, ktere jsou velmi caste (viz centers zoom) a pak
je budu hlavne ucit, aby se nepotentockovali, kdyz uslysi neco jinak, kdyz
caller na podiu pouzil neco nespravne, kdyz momentalne nevim, co myslel (at uz
je to spravne ci nikoliv) a tak podobne.

Ale hlavne - to uz je uplne jiny problem! Je rozdil na neco tanecniky
pripravovat a neco jineho je taky to hlasat. V Milove podobenstvi: Milo, budes
na vedlejsi silnici pokazde vjizdet do krizovatky, aby si ti na hlavni
uvedomili, ze i kdyz maji prednost, muze jim tam nekdo vletet?

A tak se vratime k puvodnimu problemu, jehoz nadhoditel (David) uz mezitim
zmizel :-) Mame callovat Acey Deucey z tidal Wave? Ne tedy jestli mame
tanecniky pripravovat na to, ze to hypoteticky nekdo nekdy nekde muze
zacallovat. Otazka je: MAME TO CALLOVAT MY?

Moji odpoved uz znate :-)

Milan