[Callers] Figura Circulate

Tomas Machalik doug na square.cz
Pondělí Duben 25 13:42:15 CEST 2005

Ahoj,

figura Circulate je trochu zvlastni tim, ze je v podstate definovana
obrazkem. Na jednu stranu tedy lze rici, ze takovyhle obrazek neni v
definici uveden, takze figuru provest nelze (nemluve o tom, ze definice
uvadi vychozi formace ve tvaru 2x4). Na druhou stranu ovsem lze jakz-takz
vytycit cirkulacni drahu, takze by to ciste teoreticky jit mohlo.

Osobne bych tuhle kombinaci nepouzil, protoze podle me neni prilis jasne,
co presne delaji Very Leaders kazde formace Column of Four. Otazkou je,
kde a jak by meli skoncit:

1. Maji prejit na pozici tanecnika, ktery na cirkulacnim okruhu stoji pred
nimi: bud mohou jit po okruhu a otocit se postupne o 180 stupnu (pak
koukaji dovnitr), nebo muzou na prislusne misto prejit rovnou (pak koukaji
ven).

2. Maji postoupit o krok dopredu jako pri provadeni figury Column
Circulate z jine pozice nez Very Leader (podle obrazku a popisu v
definici).

Secteno a podtrzeno: nelze jednoznacne rici, ze jde o nelegalni pouziti,
ale je asi rozumne nahlizet na ne timto zpusobem.

Mejte se,

 					Tomas "Doug' Machalik