[Callers] Figura Circulate

Michal Kára lemming na ucw.cz
Pondělí Duben 25 14:54:08 CEST 2005

> Osobne bych tuhle kombinaci nepouzil, protoze podle me neni prilis
> jasne, co presne delaji Very Leaders kazde formace Column of Four.
> Otazkou je, kde a jak by meli skoncit:
>
> 1. Maji prejit na pozici tanecnika, ktery na cirkulacnim okruhu stoji
> pred nimi: bud mohou jit po okruhu a otocit se postupne o 180 stupnu
> (pak koukaji dovnitr), nebo muzou na prislusne misto prejit rovnou
> (pak koukaji ven).
>
> 2. Maji postoupit o krok dopredu jako pri provadeni figury Column
> Circulate z jine pozice nez Very Leader (podle obrazku a popisu v
> definici).

> [...]

  To zalezi, co se mysli pod "nelegalnim" pouzitim. Zadne definici to
neodporuje, ale zaroven neni z existujicich definic jasne, jak by se to
melo provadet. Napadly mne presne stejne dve moznosti ktere popisujes.
Akorat ze prvni mi prijde spis jako 1+1/2 circulate a druha jako 1/2
circulate. A hlavne neni mozno rozhodnout, ktera je ta spravna.

  Podle mne pouzit circulate z tehle (Z) pozice bez nejake dalsi
napovedy nelze, nebot je to silne nejasne...

  Michal Kára alias Lemming