[Callers] Pouziti figury Lead Right

David Tesar davidt na ucw.cz
Pondělí Prosinec 19 16:27:26 CET 2005

Hello everybody.

Take pridam svuj pohled na vec.

> Setkal jsem se se dvema pohledy:
>
> * Figura je urcena pro jeden par (toto pojeti vychazi z platne definice),
> ktery je tudiz nezavisly na ostatnich tanecnicich.
>
> * Vychozi formaci jsou pary proti sobe, koncovou formaci jsou pary zady k
> sobe.

Drzel bych se definice a druhym vykladem se vubec nezatezoval.

LEAD RIGHT: Starting formation - couple. Directed couple(s) take a step
forward, and as a unit turn to the
right 90° and move forward.

> Koncova formace podle prvniho vykladu (s prihlednutim k pravidlu, ze pokud to
> neni nutne, neprechazeji tanecnici pres stred ctverylky):
>
> ^^
>  <
>  <
>  >
>  >
>   vv

Domnivam se, ze koncova formace je tato: (vsimete si, kde je offset)

    ^ ^
     <
     <

       v v

Alespon to byla prvni vec, ktera me pri cteni Tomasovo mailu napadla a
kterou bych udelal ve viru tance.

Kdyz jsem pak o tom vice premyslel, napadla me otazka, zda prvni step
forward z definice je totez co couples extend. Pohled do definic nepomohl,
protoze na MS je Extend definovan pomoci vytvareni vln.

Dale muzeme spekulovat o tom, kde je stred otaceni paru. Zda uprostred
nebo kolem belle.

Nicmene pokladam za vyloucene, aby infacing couples skoncily po povelu
tak, jako kdyby figuru delaly pouze spolu a to jeste shiftnuty o jednoho
cloveka doprava.

David