[Callers] Pouziti figury Lead Right

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pondělí Prosinec 19 13:05:44 CET 2005

Pokud muzu rici svuj nazor.. vyplyvajici ze zvyklosti tanecniku
tancujicich po easy plus...Predpokladam, ze tanecnici zde maji tendenci
vytvorit nejaky utvar, ktery znaji...
leva two face paralel line
do plusu asi tanecnici vytvori 2 outface lines,posunute o jednoho az dva
tanecniky do formace Z
prava TFPW
zde bych duvodne predpokladal ze tanecnici udelaji neco jako couples
half trade a skonci na 60% v prave tidal ocean wawes nebot budou mit
tendenci vytvorit nejakou formaci, na 20% v infaces lines a na zbylych
20% neco takovyhoto:

)                   nebo  )
)                         )    (
)   (                     )    (
)   (                     )    (
     (                          (
     (

kterou mozna stovnaji do infaces lines

nebo dokonce neco takovyhoto

)
)
(
)
(
)
(
(

no a na vyssich levelech to Vam reknu mozna za par let :-)

To vse vychazi z predchoziho povelu pro par treba weer left

pekny vanoce Pyrotechnik