[Callers] Pouziti figury Lead Right

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Pondělí Prosinec 19 19:35:10 CET 2005

David Tesar napsal(a):

> No prave, o tomhle cela ta debata je. :-)
>
> Jinymi slovy: ma brat infacing couple v uvahu par pres sebou nebo nema?
> Podle oficialni definice totiz asi ne.

   Jenze... Vsichni vime, jak to vypada s "definicema" Mainstreamu. Ze
to neni definice, ale vice ci mene zdarily pokus popsat pohyb tanecniku.

   Pokud si tu definici prelozime do jinych definic, dostaneme toto:

 - 1 krok dopredu
 - 1/2 Reverse Wheel Around
 - 1 krok dopredu

   Beau (levy tanecnik) to ma jednoduche: jde porad dopredu, zatimco
bellen (pravy tanecnik) jde dopredu, pak couva a jde zase dopredu.
Vysledkem je pozice, jako po Belles diagonal pass thru a vsichmi Face Right.

   Vzhledem k tomu, ze stejny pohyb ma byt proveden i v tom pripade, kdy
je proveden pouze jednim parem, pravdepodobne bych skoncil tak, jak
popisoval ve svem prvnim mailu Milan Vancura. Predpokladal bych ale, ze
zbyle pary ustoupi, aby se tanecnici vesli tam, kam patri.

   Proste proto, ze bych nechtel resit detailni slovicka v dokumentu,
ktery sam o sobe doslovny neni (zkuste si projit, jestli opravdu je
mozne presne a striktne podle definice zatancovat vsechny figury, a
jestli probehnou tak, jak se tanci).

 PD.