[Callers] Pouziti figury Lead Right

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Úterý Prosinec 20 12:09:56 CET 2005

Martin Podlaha wrote:

> [...]
> povel pro jeden jediny par? (pripadne jednoho jedineho tanecnika, ale to je
> ted nedulezite). Jelikoz ja se priklanim k druhe variante, mam jako
> provadejici skupinu pouze ten jeden jediny par, ktery vubec nezajima, ze je mimo
> jine take na pozice trailers v prallel two-faced lines.
>
>   ^^
>
> To by na vysledek zdanlive nemelo mit vliv... par se musi presunout
> takto:

>  XX
>
> (O oznacuje nove pozice, X oznacuje stare pozice, kam koukaji vsicni

    Podle meho, mozna stupidniho, nazoru definice nerika, ze z varianty
teto se maji tanecnici pohybovat takto, zatimco z varianty jine se maji
pohybovat jinak. Rika, jak se maji tanecnici pohybovat.

    Z toho mi vyplyva, ze ten pohyb bude identicky v obou pripadech.

> Ve vetsine pripadu toto provedeni patrne povede (melo by vest) k tomu ze
> puvodni trailera (oba pary) skoci jako facing couples.

    Tady se musim vratit k moudre poznamce, kterou udelal Mila: caller v
takovouhle chvili ma dat najevo, co chce. Jestli rekne "Infacers Lead
Right, czech your box and Right & left Thru", je jasne, ze chtel box.
Kdyz prohlasi neco jako " Infacers Lead Right, checque two faced line
and do Wheal and deal", tak je taky jasne, co chtel :-)

    A kdyz rekne "Infacers Lead Right and everybody go directly home,"
tak dokazal, ze ma smysl pro realitu.

  PD.