[Callers] Pouziti figury Lead Right

Martin Podlaha pavouk na square.cz
Úterý Prosinec 20 11:55:17 CET 2005

> Ackoliv se mi tohle reseni puvodne moc nelibilo a preferoval bych to
> prvni, tj.
> Lead Right z teto pozice nepouzivat, tak ted si rikam ze de facto neni moc
> duvodu toto druhe reseni zavrhovat. Naopak ze mnohem vice odpovida MS
> chapani
> Lead Right, protoze MS tanecnik se nepohybuje v zadne matici - nebo o tom
> aspon
> nevi :-)))
>
> Co myslite?

No ja si predevsim myslim, ze debata se lehce zvrhla. A nemyslim to zle.
Problem je, ze na puvodni Douguv dotaz jsem odpovedel ja z pozice callera
dlouho (a snad ne uplne spatne) praktikujiciho nizsi a stredni levely. A pak
se do toho pustilo nekolik lidi, kteri to vzali povetsinou velmi, velmi
technicky, odborne a z perspektivy toho co znaji (meli by znat?) lide na
tech hodne vysokych levelech. To nemusi byt samo o sobe spatne, ja osobne si
rad prectu jak na to cele naziraji a porovnam si to s tim co a proc si to
myslim ja. Ale trosku se bojim, ze to od odpovedi odradi vetsinu ostatnich
calleru... protoze budou mit pocit, ze k takto vedene debate nemaji co
rict... pripadne ji vubec nerozumi. :-(

Jinak k tomuto:
> Facing Lines, everybody Lead Right:
>
>   vvvv  --->   <><>
>   ^^^^         <><>
>
> Souhlasite aspon s timto? Nebo taky chcete vytvaret two-faced lines
> uprostred,
> prechazet z jedne ctverice do druhe nebo nejak jinak mi zvedat adrenalin?
> :-)

Tvuj krevni tlak je alespon z me strany v bezpeci, souhlasim. :-))

> Pokud se aspon na tomhle shodneme, tak pokracujme v uvaze: jelikoz se
> jednotlive skupiny neovlivnuji (shodli jsme se na tom o par radku vyse),
> staci
> uvazovat jen jednu z nich a koukat jen na ni. V puvodnim Dougove dotazu ta
> skupina vypadala takto:
>
>    ^^
>    ^^

Tady uz ne tak docela souhlasim. Vratme se k Dougove puvodnimu dotazu a v
nem uvadenemu zakladnimu problemu: Ma se Lead Right brat jako figura pro dva
facing couples (a kdyz jeden neni, tak si druhy domyslim), nebo je to povel
pro jeden jediny par? (pripadne jednoho jedineho tanecnika, ale to je ted
nedulezite). Jelikoz ja se priklanim k druhe variante, mam jako provadejici
skupinu pouze ten jeden jediny par, ktery vubec nezajima, ze je mimo jine
take na pozice trailers v prallel two-faced lines.

  ^^

To by na vysledek zdanlive nemelo mit vliv... par se musi presunout takto:

 XX

(O oznacuje nove pozice, X oznacuje stare pozice, kam koukaji vsicni vime)

Ve vetsine pripadu toto provedeni patrne povede (melo by vest) k tomu ze
puvodni trailera (oba pary) skoci jako facing couples.

ALE! Jakmile bude vzdalenost mezi vychozimi prallel two-faced lines moc
velka, mohou aktivovani trailers zustat ve sve polovine (a tentokrat myslim
tu polovinu kde je CELA jejich two-faced line) ctverlyky, provest tam
pozadovane Lead Right... a vysledkem pak mame offset. Ten se na 99% neudrzi
a ani bych nedoporucoval se o jeho udrzeni snazit (mluvim ted o B, Ms,
Pl...) a tanecnici chtnou left two-faced line.

Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk at square.cz