[Callers] Pouziti figury Lead Right

Martin Podlaha pavouk na square.cz
Úterý Prosinec 20 13:24:26 CET 2005

>    Podle meho, mozna stupidniho, nazoru definice nerika, ze z varianty
> teto se maji tanecnici pohybovat takto, zatimco z varianty jine se maji
> pohybovat jinak. Rika, jak se maji tanecnici pohybovat.
>
>    Z toho mi vyplyva, ze ten pohyb bude identicky v obou pripadech.

Ano, pohyb jako takovy bude vice mene identicky. Vice mene.... protoze
absolutne identicky by byl jen pri vzdy stejnych vzdalenostech, ze? Ale
prave ty ruzne vzdalenosti mohou vest k tomu, ze identicky pohyb muze vest k
ruznym vysledkum.... a kazdy z nich ja obhajovatelny. Njn, proste se vzdy
vratim k tomu samemu... v praxi bych to radeji asi nepouzival.

Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk at square.cz