[Callers] Pouziti figury Lead Right

Milan Vancura milan na ucw.cz
Úterý Prosinec 20 15:55:46 CET 2005

> ALE! Jakmile bude vzdalenost mezi vychozimi prallel two-faced lines moc
> velka, mohou aktivovani trailers zustat ve sve polovine (a tentokrat myslim
> tu polovinu kde je CELA jejich two-faced line) ctverlyky, provest tam
> pozadovane Lead Right... a vysledkem pak mame offset. Ten se na 99% neudrzi
> a ani bych nedoporucoval se o jeho udrzeni snazit (mluvim ted o B, Ms,
> Pl...) a tanecnici chtnou left two-faced line.

Ano, muze to tak dopadnout. Ale my se tu bavime o tom, jak by to dopadnout MELO
a ne jake chyby muzou lidi udelat :-) A protoze Ty jakozto caller vis
(minimalne ze stejneho duvodu jako jsem pred chvilkou odpovidal Alnagonovi), ze
na skutecne vzdalenosti mezi radami na place nezalezi, tak vis taky, ze
takoveto vysvetleni a zatancovani Lead Right z Dougem uvadene formace by bylo
spatne.

A kdyz se bavime o tom, jestli to je korektni a pokud ano, tak co by melo
vzniknout, tak musime tuto variantu vyloucit - kdyz vime, ze je spatne. Hledame
preci tu spravnou (pokud existuje). Ne? :-)

Jinak me mrzi Tva poznamka o lidech z vyssich levelu vzhledem k argumentum, co
tu ode me padly. Ja se tu snazim celou dobu zasadne drzet MainStreamu jak
kliste. Kdyz argumenttuji, tak se velmi snazim argumentovat VASIMI argumenty.
To jest tim, co znate a bezne pouzivate VY. Na MainStreamu. Vsimni si, ze
nepadlo ani slovo (z me klavesnice) o nejakem pouziti na C1, C3A, Advanced...,
o nejakych offsetech, o maticich, o T-bones, o vazbe na koncepty z vyssich
levelu...  Zasadne argumentuji beznymi kombinacemi na MS a zvyklostmi, co zna
kazdy a vetsinou uz z Basicove pripravky.

Pouze jednou jsem dal do zavorky termin Trailers. Ale pouze do zavorky a navic
si myslim, ze ho stejne vetsina z vas zna.

Milan Vancura