[Callers] Pouziti figury Lead Right

Beran Jan jan.beran na siemens.com
Úterý Prosinec 20 16:33:58 CET 2005

 Tak ja se hned ozvu. Nejsem caller, jsem slabší plusový tanečník, několikrát jsem si četl programy do C1 včetně, ale nikdy netancoval(natož calleroval) ani A1 a mám pocit, že všem termínům v debatě použitých jsem rozuměl. Možná jsem dokonce i pochopil, co vedlo Davida Tesaře k jeho offsetovému výsledku.  :-)

							Alnagon

 P.s. pokud se neuvidíme(nepočteme), tak přeju všem hezké vánoce

 Nicméně pořád nevím, jak skončí ten můj Pass The Ocean :-). Hlavně v praxi. :-)

Takhle:
 V  >  V
    <

 ^  <  ^