[Callers] Pouziti figury Lead Right

Milan Vancura milan na ucw.cz
Úterý Prosinec 20 16:50:13 CET 2005

>  Nicméně pořád nevím, jak skončí ten můj Pass The Ocean :-). Hlavně v praxi. :-)

Ahoj :-)

To je jednoduche:

teorie: toto je jeden z tzv. isomorfismu, tj. vsechny Tebou uvadene varianty se
shrnou pod "diamant/QTag" a neresi se, jak vznikla, co by bylo blizsi apod.
Stejne tak se proste neresi kolik mista je mezi points. Zadefinovalo se, ze
zadne takove misto neni.

Mimochodem, ja osobne jsem se s timto faktem smiroval nekolik let :-) Porad
jsem rikal, ze kdyz muzou byt points od krajnich diamantu (odpovidajici krajnim
minivlnam v prostredni vlne), musi byt i misto pro points stredoveho diamantu
(odpovidajici stredove minivlne, tj. very centers) a tudiz ze mezi points ve
formaci paralel diamonds je misto jeste pro "prostredniho pointa" :-))

Proste neni, je takovy uzus. Stejne jako je uzus, ze kdyz jsou koncovi ctyri
natoceni kolmo k prostredni vlne, tak se ve skutecnosti malicko rozestoupi a
udelaji points diamantu a kdyz se otoci celem k vlne, tak ze se sestoupi a
udelaji par drzici se za rucicky.

No a prakticky Ti tanecnici udelaji cokoliv z toho, co jsi namaloval a mozna i
jeste neco horsiho - tim myslim napriklad to, ze kazda pulka ctverylky Ti to
provede podle jineho z Tvych obrazku. A ukolem Tebe jakozto callera v tu chvili
bude, ze at to udelali jak to udelali, musis jim vysvetlit (nejlepe co nejmene
slovy, tj. v idealnim pripade pouze pouzitymi dalsimi figurami), ze je to fuk.
A po tipu zajemcum vylozit problematiku isomorfismu diamond/qtag a ostatni tim
nezatezovat, aby Ti neutekli z klubu :-)

Nemam to ted po ruce, ale kdybys chtel, muzu Ti to vyhledat v archivech. Coz
ostatne muzes i Ty beze me :-)

Mej se krasne,

Milan