[Callers] Pouziti figury Lead Right

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Úterý Prosinec 20 16:49:19 CET 2005

Martin Podlaha wrote:

> ANO ANO ANO! Jestli jsi to pochopil jinak, omlouvam se, neni to tak
> mysleno.
> Ano, opravdu se velmi uporne snazis mluvit v terminech pro MS svet
> znamych.
> A take jsem nerekl, ze konkretne Ty jsi tu mluvil o necem neznamem.
> A verim ze i ostatni maji dobry umysl bavit se v pro vsechny
> pochopitelnych
> terminech (a obcas se to i dari). Ale... mozna jsem prilisny pesimista,
> ale
> myslim ze pro mnoho CALLERU zde prihlasenych budou pojmy jako kratka a
> [...]

    Jeee, to bylo na me :-)
    Sam sve callerske seminare zahajujes definovanim pojmu s tim, ze to
je nutne pro pochopeni dalsiho postupu. A mas pravdu. Bohuzel, nektere
pojmy se bezne pouzivaji az na vyssich levelech, i kdyz se na nizsich
levelech bezne s jejich vyznamy pracuje (uz Courtesy Turn pracuje s
pojmy levy tanecnik a pravy tanecnik).
    Mas pravdu, nekdo si mozna rekl "to jsou zase ceckarske pindy, to me
nezajima". Ted budu mozna kruty, ale pro tyhle lidi nepisu. Pisu pro ty,
kdo jsou ochotni se zamyslet. A kdo se zamysli, ten pojmy kratka a
dlouha osa pochopi (navic kontext dost napomahal). Pojmy beau a belle
jsou pro nefrankofonniho cloveka odhadnutelne dost obtizne, proto jsem
je vysvetlil.

    Je dost obtizne resit otazky "jak by neco bylo s pouzitim pravidel
levelu X" bez pouziti pravidel levelu X. Proto, a jen proto, jsem je do
hry zamichal.

    Pokud se budeme bavit na tema "jak asi zareaguje MS tanecnik", budu
diskutovat jinak.

    Mimochodem, mozna by nebylo zcela nesmyslne na nejakem callerskem
seminari se venovat - ne treba aplikaci silenych ceckovych pravidel, ale
aspon pojmoslovi.

    No vida, namet na dalsi clanek do pristiho ZOOMu :-)))

  PD.