[Callers] Pouziti figury Lead Right

Martin Podlaha pavouk na square.cz
Úterý Prosinec 20 16:24:37 CET 2005

> [...]
> (minimalne ze stejneho duvodu jako jsem pred chvilkou odpovidal
> Alnagonovi), ze
> na skutecne vzdalenosti mezi radami na place nezalezi, tak vis taky, ze
> takoveto vysvetleni a zatancovani Lead Right z Dougem uvadene formace by
> bylo
> spatne.
>
> A kdyz se bavime o tom, jestli to je korektni a pokud ano, tak co by melo
> vzniknout, tak musime tuto variantu vyloucit - kdyz vime, ze je spatne.
> Hledame
> preci tu spravnou (pokud existuje). Ne? :-)

Omluvte mne, ja uz asi prilis starnu a z nadseneho mladeho teoretika se
menim v poklidneho stareho praktika. :-)) Ano, bavime se o tom co by
teoreticky melo byt... ale ja se proste pri tom nemohu odpoutat od reality a
konfrontovat to s tim co se v praxi asi tak stane a proc.

> [...]
> tu ode me padly. Ja se tu snazim celou dobu zasadne drzet MainStreamu jak
> kliste. Kdyz argumenttuji, tak se velmi snazim argumentovat VASIMI
> argumenty.
> To jest tim, co znate a bezne pouzivate VY. Na MainStreamu. Vsimni si, ze
> nepadlo ani slovo (z me klavesnice) o nejakem pouziti na C1, C3A,
> Advanced...,
> o nejakych offsetech, o maticich, o T-bones, o vazbe na koncepty z vyssich
> levelu...  Zasadne argumentuji beznymi kombinacemi na MS a zvyklostmi, co
> zna
> kazdy a vetsinou uz z Basicove pripravky.

ANO ANO ANO! Jestli jsi to pochopil jinak, omlouvam se, neni to tak mysleno.
Ano, opravdu se velmi uporne snazis mluvit v terminech pro MS svet znamych.
A take jsem nerekl, ze konkretne Ty jsi tu mluvil o necem neznamem.
A verim ze i ostatni maji dobry umysl bavit se v pro vsechny pochopitelnych
terminech (a obcas se to i dari). Ale... mozna jsem prilisny pesimista, ale
myslim ze pro mnoho CALLERU zde prihlasenych budou pojmy jako kratka a
dlouha osa necim co slysi poprve, pouziti (byt vzapeti vysvetelenych) pojmu
beau/belle prida zase trosku dojmu "bavi se ti nahore", malovani
diagramu.... Sakra ja to preci nikomu nevycitam. Jen rikam, co si myslim.
Monza se pletu ja. Mozna se ted ozve spousta doposud mlcicich, aby dokazali,
ze oni to vsechno chapou a reknou nam jak to vidi ONI... a proc. Nebo to
mozna nikdo dalsi uz necte...

Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk at square.cz