[Callers] Pouziti figury Lead Right

David Tesar davidt na ucw.cz
Úterý Prosinec 20 17:25:54 CET 2005

> Ano. Formace paralelni rady je definovana.

Presne tak. Milan uz to v podstate napsal v odpovedi Milovi, jak se
pokusim rict totez jinymi slovy.

Zapomente vsichni na ctverecky a obdelniky, nic takoveho neexistuje. Tedy
aspon ne tak, jak to zde popisoval Mila. Vzdy a stale se uplatnuje square
breathing, a to na vsech levelech bez rozdilu. Tim odpovidam i na dotaz,
jak daleko jsou rady. Tedy je to jedno.

Pozicni tancovani, o kterem se Mila zminoval, je neco jineho, se ctverecky
a matrici nema (temer) nic spolecneho. A opet si troufam tvrdit, ze se
uplatnuje bez rozdilu na vsech levelech, jen na tech nizsich to neni moc
videt, respektive se na to extra neupozornuje.

Ohledne problemu s Lead Right se po krasnem Milanove rozboru priklanim k
jeho verzi a moc me mrzi, ze ja bych to tak intuitivne nezatancoval. Jak
jsem psal vcera, sel bych do tech offsetu. Ted po tom rozboru se tomu
divim a rikam si, jaky jsem byl hlupak. :-(

A mam maly napad. Prvni vikend v lednu delame akci, budou na ni MS, A2,
C1 a C2 tanecnici. A take Tomas Machalik. Tak to muze vyzkouset na
nekolika pokusnych skupinach a uvidime, jaka bude statistika.

David