[Callers] Pouziti figury Lead Right

Miloslav Malý mm na chello.cz
Úterý Prosinec 20 18:45:30 CET 2005

Milane a Davide, zapomente na vsechny znalosti
od A1 vyse. Proste je odfiltrujte. Kolik z toho,
co tvrdite, zustane? Samozrejme, ze z hlediska
svych znalosti mate pravdu. Jenze kde je to vsechno
psano a vysvetleno pro tanecniky na urovni Basic,
Mainstram a Plus?

Projdete Basic a pokuste jen pomoci toho tyto veci
vysvetlit, udelejte to same na urovni Mainstream,
Plus. Kde k tomu najdete nejake vysvetleni?

Netvrdim, ze nemate pravdu, tvrdim, ze ta pravda
je jen zpetne aplikovatelna na zaklade vyssich znalosti.

Miloslav Maly