[Callers] Pouziti figury Lead Right

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Středa Prosinec 21 10:39:35 CET 2005

ted si mne dostal...

Tomas Machalik napsal(a):
> Ahoj,
>
> koukam, ze se nam docela rozvirila diskuse. Zamerne jsem nejdriv
> neprezentoval svuj nahled, abych vas zbytecne neovlivnil. Jako caller
> bych tuhle kombinaci zrejme nepouzil (pokud se calleri nedokazou
> dohodnout na "spravnem reseni", sotva to lze vyzadovat od tanecniku),
> nebo bych asi tanecnikum vyslovne rekl, jakou formaci od nich ocekavam.
> Ja jako tanecnik bych byl zmaten, pokud by caller nerekl, kam mam podle
> nej dojit, a zrejme bych smeroval k formaci Two-Faced Line, ale zustal
> [...]

pokud oznacim tanecniky a smer podledu

^-^-        v-v
1            2

^-^-        v-v
3            4

v se diva dolu

jak z toho muze vzniknout two face line

pochopil bych neco takovyho jako jednu z moznosti

1)
1)
    (2
    (2
3)
3)
    (4
    (4

ale two face nevidim :-(

ale souhlasim s tim, ze by se to aspon na mych levelech moc pouzivat
nemelo, protoze z deseti moznych ctverylek skonci nejspis kazda jinak...
Pyro