[Callers] Pouziti figury Lead Right

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Středa Prosinec 21 11:20:46 CET 2005

Beran Jan wrote:

>  takže Everybody Lead Right z normálních řad má končit takhle?
>
>  <   <
>  <   <
>    >   >
>    >   >

> 					Alnagon

    Nikoli. To je pouze dusledkem toho, ze to povidani o Krokovych a
rotaci neni definice, ale ne zcela povedeny pokus o popis figury.
Presneji receno: tento pokus lze povazovat za uspesny, pokud nenastanou
pripady, kdy je potreba tento text chapat jako definici...

    Navic, pravidlo o "nelezeni si do zeli" neni soucasti MS, ba ani
nekolika naslednych levelu. Cili z hlediska low levels neni nutno se jim
zabyvat.

    Vzhledem k tomu, ze se otaci jako celek, lze predpokladat, ze osa
otaceni bude vertikalni, a povede stredem usecky spojujici oba tanecniky.
    Budeme-li se dozadovat specifikace osy, zeptam se, podle jake osy ma
probihat otaceni v kterekoli jine figure - a treba s takovym Roll se
daji v tu chvili delat divy. Kdo neveri, at si stoupne na Staromestske
namesti, na jizni konec vyznaceni prazskeho poledniku, a provede Face
Right okolo vertikalni osy prochazejici tak, jak ji normalni clovek
ocekava a nasledne Roll okolo lokalne vertikalni osy prochazejici
geometrickym stredem budovy ministerstva obrany USA (Pentagon). Pokud to
stihne na dve doby (spocitat a dostavit se a spravne misto) v beznem
tempu hudby, ma u me slavnostni obed.

    Co se tyka toho, jak daleko jit vpred, je tam jasne receno, ze jeden
krok.

    Nesouhlasim. To, ze Swing Thru provadeji ctyri tanecnici a ne osm,
je veci definice, nikoli tohoto pravidla. Totez plati pro Scoot Back. To
uz bychom mohli rovnou tvrdit, ze dusledkem je to, ze tanecnici pri Pass
Thru na krouzku neudelaji cely Weave The Ring.

    Toto pravidlo se skutecne uplatni u Fold.