[Callers] Pouziti figury Lead Right

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Středa Prosinec 21 14:20:12 CET 2005

Tomas Machalik wrote:

> [...]
> direction to that of the adjoining dancer(s).
>
> (z definic CALLERLABu pro programu Mainstream)

> je

> Gratuluji, prave jsi pouzil to pravidlo! :-=) Podle ceho vedi, ktera je
> ta
> aktualni "spravna" vychozi formace? Co kdyz predchozi figura byla Single
>
> File Circulate a aktivni formace tudiz zahrnuje vsech osm tanecniku?

> Jako plne funkcni - zrovna pred chvili jsem takovou situaci videl z okna
> :-=) Ja si nicmene nemyslim, ze na priklady s figurou Swing Thru a Scoot
> Back z uvedenych formaci se to pravidlo nevztahuje...

    Myslim, ze si rozumime, a ze problem spociva spis v nejednotnem
chapani pojmu "uplatneni pravidla": zatimco ja ho vnimam tak, ze toto
pravidlo musi byt pouzito, a bez nej to nejde, ty hovoris o tom, ze dana
situace toto pravidlo neporusuje.

    Verim, ze pokud oba prijmeme muj pohled na onen pojem, pak se
shodneme na mem nazoru, stejne jako rikam, ze pri akceptovani tveho
vykladu pojmu se shodneme na nazoru tvem.

> Tak, a ted uz vazne jedu domu...

    Jo, taky me to mozna ceka... S trochou stesti jeste dneska, a ne jen
na otocku pro zapomenutou flashku (flasku ne, tu jsem nezapomnel) :-)