[Callers] Pouziti figury Lead Right

Tomas Machalik doug na square.cz
Středa Prosinec 21 14:04:10 CET 2005

>   Pred nejakou dobou mi kdosi tvrdil, ze "Ocean wave" je vlnou ze ctyr
> tanecniku. Rozhodne je v tomto smyslu tento termin pouzivan v
> definicich.

To teda dotycny pekne kecal (doufam, ze jsem to ve slabe chvilce nebyl
ja):

OCEAN WAVE FAMILY: Ocean wave is a formation of three or more dancers
holding adjacent hands and with each dancer facing in an opposite
direction to that of the adjoining dancer(s).

(z definic CALLERLABu pro programu Mainstream)

>   Co se tyka tech in- a out-facing, tam bych vysel z toho, ze koukaji z
> formace, nikoli z cele ctverylky. Zase: maji svou vychozi formaci, co je
> jinde, je nezajima...

Gratuluji, prave jsi pouzil to pravidlo! :-=) Podle ceho vedi, ktera je ta
aktualni "spravna" vychozi formace? Co kdyz predchozi figura byla Single
File Circulate a aktivni formace tudiz zahrnuje vsech osm tanecniku?

>   Pokud sedis u pocitace a datlis mail, jak se pro tebe v tuto chvili
> projevi pravidlo o mijeni vozidel odbocujicich vlevo? :-)
>
> PD.

Jako plne funkcni - zrovna pred chvili jsem takovou situaci videl z okna
:-=) Ja si nicmene nemyslim, ze na priklady s figurou Swing Thru a Scoot
Back z uvedenych formaci se to pravidlo nevztahuje...

Tak, a ted uz vazne jedu domu...

 				Tomas "Doug" Machalik