[Callers] Pouziti figury Lead Right

Malý Miloslav 906322 MalyM na dpp.cz
Středa Prosinec 21 14:35:53 CET 2005

Muj pocit je, ze jsme stale na zacatku.
Abychom se z toho dostali, potrebovali bychom
vedet presne, jak je popis diskutovane figury
myslen. A mit jasnou konecnou formaci danou
popisem. Bohuzel, vime jen jak je popis
napsan a v praxi aplikovan a od toho muzeme
s jistou davkou opatrnosti odvijet vse nasledujici.

Vztahuje se popis na samostatny par, nebo
na formaci dvou paru? Pokud na samostatny par,
pak bude konecna formace jina, nez pokud
se popis vztahuje na dva pary.

Osobne se budu ridit zvykovym pravem
a brat to jako figuru popsanou pro 2 pary
stojici proti sobe, tedy pro ctyri lidi a vse
ostatni budu od toho odvozovat. Preci jenom
predstava ctyr kvadrantu pro me neni stravitelna.

Miloslav Maly