[Callers] Pouziti figury Lead Right

Milan Vancura milan na ucw.cz
Středa Prosinec 21 15:27:00 CET 2005

> Muj pocit je, ze jsme stale na zacatku.
> Abychom se z toho dostali, potrebovali bychom
> vedet presne, jak je popis diskutovane figury
> myslen. A mit jasnou konecnou formaci danou
> popisem. Bohuzel, vime jen jak je popis
> napsan a v praxi aplikovan a od toho muzeme
> s jistou davkou opatrnosti odvijet vse nasledujici.

S tou opatrnosti samozrejme souhlasim, ale na zacatku nejsme. Minimalne jsme
vyloucili spoustu nesmyslnych variant.
A jelikoz takovou kombinaci stejne nikdo callovat nebude, tak spis slo o to.
Stejne nevim, co tim myslis:

1. pokud prave diky teto debate vyloucis ty prastene varianty s tanecniky
   bloudicimi do druhe pulky ctverylky, tak jake Te napadaji ruzne varianty
   provedeni toho Lead Right z Dougova dotazu? Mne prijde, ze jde spis o to,
   jestli se to vubec da nebo neda. Pokud da, tak uz je reseni vicemene jen
   jedno. A nezavisi na tom, jestli je Lead Right definovane pro jeden nebo dva
   pary. Mas jiny napad? Nakresli.

2. Nechapu, proc by zrovna Tebe mely desit kvadranty, kdyz je bezne pouzivas.
   Na tom, ze se ctverylka pri povelu pro dva deli na ctyri skupiny po dvou mi
   neprijde nic zvlastniho. A kdyz chces jen po nekom to provedeni (napr. pouze
   Heads), tak mas taky dve skupiny aktivni a dve neaktivni. Nic divneho ani
   nic, co bys Ty nepouzival - naprosto bezne aniz bys o tom musel zvlast
   premyslet.

Milan