[Callers] Pouziti figury Lead Right

Miloslav Maly mm na chello.cz
Středa Prosinec 21 19:45:43 CET 2005

> Presne tak, a cele je to zapricenene tim hloupym popisem, z ktereho neni
> jasne, co znamena ten krok dopredu.
>
> Pokud bychom ale predpokladali, ze Callerlab to chtel v A1 napravit
> definici Wheel Thru, aplikovanim na MS by spoustu problemu by odpadlo.

> except that the dancers drop hands and the beaus pass
> right shoulders with each other on the way. Ends in
> couples back-to back.
>
> David

Tohle je duvod, proc jsem se rozhodl nebrat pro prakticke tancovani
v uvahu moznost, ze by Lead right nebo left bylo msyleno pro samotny par.
Myslim si, ze nikdo nic nezkazi, bude li tuto figuru nadale povazovat
jako figuru definovanou pro 4 lidi. Wheel thru a Whel fan thru jsou
figury vychazejici ze stejneho principu. Nevidim duvod, proc by
to u Lead right/left melo byt jinak.

Miloslav Maly