[Callers] Pouziti figury Lead Right

Malý Miloslav 906322 MalyM na dpp.cz
Čtvrtek Prosinec 22 10:29:55 CET 2005

> Mimochodem, Tve dva priklady mi prijdou jako naprosto
> rozdilne, co se nutnosti
> ctverecku tyce:
>
> Ten prvni (couples circulate, centers hinge, diamond
> dirculate) nepotrebuje
> vysvetleni vubec zadne, protoze je to normalni dychani
> ctverylky, uplne stejne
> jako napr. z Columns Single Hinge, ze ctverylky Heads Swing
> Thru a tisice
> jinych.

> Milan Vancura

Ano, je to dychani ctverylky, ktere je lidem intuitivne
jasne. Tedy do te doby, nez se po nich zacnou vyzadovat
presnejsi formace. Pak nastava pruser kdy se stretava
viditelna realita v praxi s neprilis viditelnou teorii.

> Takze tady bych rekl, ze zavadet dalsi pojmy
> ctverecek a obdelnik je
> vyslovene matouci.

To nemusi nikdo zavadet, to zcela jasne zavedou
nase oci, aniz bychom o tom vedeli. Kouknu a vidim.
A teprve pak slysim........ neco jineho nez co vidim :-((.

A kde najit to vysvetleni?