[Callers] Hvezdy?

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pátek Listopad 11 13:05:35 CET 2005

Tomas Machalik napsal(a):
> [...]
Leda tancovat co si caller mysli :-)

> [...]
> jednoznacnost napovedy). Klasickym prikladem budiz cast notoricky
> znameho singing-calloveho modulu:
>
> Heads Square Thru Four
> Make a Right-Hand Star with the Outsides
> Heads Star Left in the Middle
> All Right & Left Thru
>
> Po provedeni prvni hvezdy (za pravou ruku, vsichni) zustanou puvodni
> Heads zady ke stredu hvezdy, zatimco puvodni Sides se otoci celem ke
> stredu hvezdy (a zustanou, jak zacinali). Po provedeni druhe hvezdy (za
> levou ruku, uprostred) zustanou vsichni, kdo ji provadeli (puvodni

mOZNA SE PLETU ALE JA MYSLIM ZE PO DRUHE HVEZDE SKONCI CENTERS V POZICI
HVEZDY BEZ DRZENI, TEDY LEVYM RAMENEM KE STREDU SQUARE NEBO NE?
A AZ DOPLNKOVA NAPOVEDA "ALL" rl THRU NAPOVIDA CO A S KYM DELAT. Pokud
nebude receno all nebo treba corners, melo by se to delat v ramci
aktivnich tanecniku ( aspon muj nazor ) Tedy zde uvedena kombinace je
dle mne legalni protoze je s napovedou

v singing callech se ale vyskytuje i
Heads Square Thru Four
Make a Right-Hand Star with the Outsides
Heads Star Left in the Middle
Right & Left Thru
a toto dle mne neni zcela jasne

> Ve Square Dance je (pro nekoho bohuzel, pro nekoho bohudik) situaci,
> ktere nelze presne popsat matematickymi pravidly, docela hodne

Ale mely by se popsat - napr.u te hvezdy doplnenim definice o koncovou
pozici. A pokud ne tak caller musi po kazde hvezde definovat co a s kym

podle mne by meli zustat ve hvezde, at s drzenim nebo bez

--
Jiri Fischer allias Pyrotechnik
goldprospector