[Callers] Sight calling

michal.benes na skoda.cz michal.benes na skoda.cz
Pondělí Září 19 10:21:29 CEST 2005

> Dobre a pravdive receno. I sight caller muze sklouznout do neustale
stejnych
> postupu... a stane se tak takovym hybridem moduloveho ci mental image
> callera, aniz by o tom vedel. Ta stereotypnost ale urcite neni dana
primarne
> tim jaky zpusob choreo managemenetu caller pouziva, ale tim, jak moc
energie
> svemu callerovani venuje. Za mikrofonem i pred tim nez mikrofon vezme do
> ruky.
>
> Martin "Pavouk" Podlaha
> pavouk na square.cz

Plne souhlasim :-)
Podle me to take neni jen tim sight callingem.
Ano, sight caller ma sve oblibene kombinace, ale nezda se mi, ze by
modulovy caller take nemel sve oblibene moduly :-)
Mimochodem, kdo se hlasi ciste k modulovemu, nebo ciste k mental image?

A jeste bych mel mozna otazku do diskuse.
Urcite se Vam nekdy stalo, ze proste callerujete a callerujete, a ono nejde
a nejde.
Tancovani zacina byt stop & go, tanecnici se nebavi jak by meli, za ziveho
boha je nedovedu domu...
Urcite to znate (mimochodem, nervozitu ci tremu do tohoto nepocitam, ale i
na ni muzete reagovat).
Mate nejaky zajimavy tip, jak to vylepsit
0) hned v tomto bloku
1) v nasledujcim bloku
2) v naseldujicim tipu
3) pro jiny den na callerovani to pravdepodobne odezni, ale co se sebou,
kdyz je to napr. vecer na Convention, ze :-)

Preji pekny den
Benitto